zaterdag 28 maart 2015

Shabby Chic Drieluik

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie het Chabby Chic drieluikje zien dat ik gemaakt heb voor de verjaardag van mijn moeder.
Ik heb eerst de rand van de drie luikjes verguld.
Ik heb het achtergrond papier gebruikt van Studiolight. Ze hebben ook mooie knipvellen in de Chabby Chic lijn.
Ik hou van deze lijn van Studiolight . Het was veel knipwerk maar het resultaat mag er zijn en ik maak er iemand blij mee!
















Gebruikte materialen:



Studiolight achtergrond papier

3D Knipvellen Chabby Chic van Studiolight

Kant

Tule

Roosjes

Parelketting

Acryl parel bloemen-hartjes en parelkernen

Touw



Ik wens iedereen nog een fijn weekend toe!


Leuk dat je langs kwam,





































2 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi gemaakt!!
    zoveel prachtige details :-D
    groetjes van Marianne
    http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne, your creation is so beautiful and delicate! Love it.
    Hugs, Nora.

    BeantwoordenVerwijderen