donderdag 13 november 2014

Kaartje Verjaardag

Goedenavond allemaal,

Een verjaardagskaartje gemaakt voor iemand die ik ken.
Ik heb het kaartje gemaakt naar een voorbeeld van een SOL bij Dutch Doobadoo dat doorging op 3 oktober. SOL betekent Scrap Online.
Je krijgt een paar dagen voor de SOL een boodschappenlijstje met wat je nodig hebt en de dag dat er SOL is krijg je de hints wat je moet doen. 
Dit kaartje heb ik van deze SOL gemaakt alleen heb ik een ander Shape-Art gebruikt.
















Gebruikte materialen:


Shape-Art-Label-Romantic van Dutch Doobadoo

Scrappapier Vintage Line van Studiolight

Het plaatje ook van de Vintage Line van Studiolight


Roosjes

Parelketting 

Ecru kantje 

en 

Ecru kreukellint



Ik wens iedereen nog een fijne avond toe!


Leuk dat je langs kwam,













Geen opmerkingen:

Een reactie posten