zaterdag 16 augustus 2014

Nieuwe Blog! - New Blog!

Daar ik problemen heb om mij aan te melden op mijn eerste blog , ben ik aan een nieuwe blog begonnen met een nieuwe naam. Ik probeer de kaartjes van mijn vorige blog ook over te zetten naar deze blog maar het is niet zo makkelijk als je nog niet zo veel weet van het bloggen.
Ik ga proberen hier nog een aantal kaartjes en creaties van mij te plaatsen.

I have problems to report on my first blog, to me, I started a new blog with a new name. I try to transfer to this blog tickets of my previous blog, but it's not as easy as you do not know much about blogging.
I'm going to try to post here. Several cards and creations of mine



                                                        Leuk dat je langs kwam,
                                                                  Fijne avond,

                                                        Nice that you came along,
                                                                   Good evening,

                                                                      Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten