donderdag 28 augustus 2014

Mini Album



Goedemiddag, Good Afternoon,


De voorbije weken heb ik mij bezig gehouden om een Mini Album te maken met de foto's van mijn jongste zoontje Nathan. Ik had het MDF mini album ook al een tijdje liggen en ik heb er nu dan eens werk van gemaakt om deze te bewerken. Hier zien jullie mijn creatie dat ik er van gemaakt heb want ik ben er een tijdje zoet mee geweest.

The past few weeks I kept myself busy to take the pictures of my youngest son Nathan. Mini Album I had been a while, the MDF mini album, and I have now than one work created to edit it. Here you see my creation that I've made of it because I'm a while been sweet.
 





















Ik heb eerst de randen van het mini-album verguld en  een wat ouder effect met brons gegeven.
Dit product heb ik van mijn man mogen gebruiken want hij heeft ook een hobby en gebruikt dit regelmatig.

Ik heb hiervoor het mooie papier van Kaisercraft gebruikt:

De stickers die bij het pakket behoorden.

Het MDF mini album van Noor Design

Wat restjes lint dat ik nog liggen had.
En een paar kleefbloemetjes die ik nog liggen had dat ik ooit gekocht heb bij AVA.



I first gilded the edges of the mini-album and an older effect given bronze. 
This product, I may use my husband because he has a hobby and use it regularly. 

I used the beautiful paper from Kaiser Craft used: 

The stickers included with the package. 

The MDF mini album Noor Design 

Some leftover ribbon that I had lying. 
And a few sticky flowers that I had lie I've ever bought at AVA.



Leuk dat je langs kwam,

Nice that you came along,






3 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Dat kun je zien dat jij daar met heel veel plezier aan gewerkt heb en dat het best wel een heleboel werk was ... maar het is een prachtig geheel en je mag er trots op zijn !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,
    wat heb je dat super knap gedaan
    het resultaat is geweldig mooi je mag echt trots zijn op je zelf
    fijn weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig mini-album heb je gemaakt, schitterende foto's,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen