vrijdag 10 oktober 2014

Kerstkaartje - Christmas Card

Goede avond iedereen,

Ik wil jullie allen bedanken voor de leuke reacties die ik op mijn kaartjes heb gekregen.
Ook wil ik Ina, Diana en Martine welkom heten als nieuwe volgers van mijn blog!
Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt:










Gebruikte materialen zijn:







Plakparels

Roosjes

Parelketting

Touw

Lint en Kant



Met dit kaartje zou ik graag meedoen aan de Challenge - Bingo

De opdracht is volgens een Bingo :

Ik heb gekozen voor 

Dots - Blauw en Touw!



Ik wens iedereen nog een fijne avond toe!


Leuk dat je langs kwam ,



5 opmerkingen:

  1. Nog net op de valreep kan het kaartje mee doen. Je hebt een mooi kaartje gemaakt , wat een mooi plaatje heb je gebruikt, en ook de versierseltjes staan er perfect bij. Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,

    Een prachtig kerstkaartje, mooie kleurtjes en een hele fijne afwerking! Knap weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,
    wat een mooi en sfeervol kerstkaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, mooi met al het blauw!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card! Thanks for stopping by my blog and becoming a follower.

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen