vrijdag 14 januari 2011

Merci - doosje , Merci - box

Dit was één van mijn eerste creaties toen ik drie jaar geleden pas begon met creaties te maken.
               Dit Merci-doosje heb ik gemaakt omdat ik mee deed aan een uitdaging van

                                                      www.cardsandscrap.nl

This was one of my first creations when I was three years ago, only began to make. Creations with
                This Merci-box I made because I took part in a challenge of

                                                      www.cardsandscrap.nl.




Nadien heb ik ook deze twee Merci-doosjes nog gemaakt met het Basic Grey scrappapier 
"Lemonade"

Afterwards I also these two Merci-boxes are made ​​with the Basic Grey scrap paper 

"Lemonade"



Leuk dat je langs kwam,

Fijne dag,

Nice that you came along, 

Have a nice day,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten